Moni-ck - 14-04-2011-16:44
Ten klimat jest taki, że następnego dnia się za nim już tęski... a to takie przykre być daleko ale powoduje, że chce się tam wrócić i z pewnością wrócimy ;)
Krzysztof - 11-03-2011-22:11
Zabawna nazwa, trudna do przetłumaczenia osobom z zagranicy. Nigdy tam nie byłem, ale słyszałem, że jest tam ładnie.
Adrian - Poznań 24-02-2011-17:48
Macie bardzo ładną stronę. Znam te miejscowość ale jeszcze w niej nie byłem. Do zobaczenia we wakacje.
ren - Łódź 18-12-2010-19:36
Magiczne miejsce. :)
EWA I ROMEK - WAŁBRZYCH 19-08-2010-11:35
WITAM ,WŁAŚNIE WRÓCILIŚMY Z SWORÓW-I JUŻ MAM DOŁA,JUŻ TĘSKNIE ZA KLIMATEM ,JEZIORAMI ,LASEM I CUDOWNYMI LUDŹMI ,INNY ŚWIAT INNA BAJKA ,SWORY DZIAŁAJĄ JAK NARKOTYK .POLECAM WCZASY NA BRZOZOWEJ 2,SUPER LUDZIE MA SIĘ UCZUCIE JAK BYŚMY BYLI DOMOWNIKAMI-POZDROWIENIA DLA PANI GOSI I JEJ RODZINKI
Renata & Łukasz - www.zamkoszlaki.com 13-08-2010-21:21
Właśnie wróciliśmy ze Swornychgaci, w których znaleźliśmy się zaupełnie przypadkiem. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem krajobrazów, ciszy, spokoju, możliwości wypoczynku, grzybów, a przede wszystkim - miłych, życzliwych i serdecznych ludzi. Pozdrawiamy www.zamkoszlaki.com
janusz - rybnik 12-08-2010-15:52
pozdrawiam jadżkę,franka,krzycha i wspaniałą elżbietę u was jest za.....iście
Kasia - Opole  gg10-08-2010-9:26
Ja się wybieram we wrześniu, a czy są już grzybki ? :)
aska - kibo 26-07-2010-13:16
Witam!Do Sworow jezdzilam przez 10lat i mam nadzieje ze znowu zawitam w te przepiekne strony. Pozdrawiam wszystkich ktorzy polkneli tego bakcyla jakim sa Swory!
Wojtek - 11-07-2010-11:25
Witojcie! Organizujemy prywatnie dwutygodniowy spływ Brdą od 1 Sierpnia 2010, jesli masz/macie ochotę się dołączyć będzie nam bardzo miło. Nasza średnia wieku - 30 lat i jesteśmy normalni :) wystarczy! Wojtek Hernik, 695-210-115, wojciech.hernik@poczta.fm
Dariusz Pielaciński - Czerwińsk nad Wisłą 06-07-2010-14:39
Pozdrawiam Pana Maćkowiaka. No i znowu się do Pana Wybieramy na Spływ. To już będzie 4 raz i ciekawe kiedy będziemy mieć dość Brdy :) Gorąco polecam wszystkim ten szlak. Im częściej szukam fajnej rzeczki tym częściej rezygnuję i patrzę ponownie na Brdę. Pozdrawiam Dariusz Pielaciński
zbikru - Wrocław 29-06-2010-14:23
Od 31.07. 2010 kolejny urlop w " moich" ukochanych Borach Tucholskich a właściwie Kamionce ( mała osada obok Swornych ). 14 rok już tu ładuję akumulatory i co roku odkrywam coś wspaniałego . Jeszcze tylko kilka dni i poczuję ten zapach lasu i ciszę , ciszę , spokój . HURRA!!!!! Rower , wędka , grzyby , jagody cisza, woda i ta cisza i wcale nie musi być słońce , upał . Byłem w takich latach że w sierpniu paliłem w kominku ,też było super super Zbikru.
Darek-Mikołów-Kobiór - Mikołów 09-06-2010-7:00
Witejcie ;) Swornegacie po prostu zakochałem się :) tu trzeba być no ale też trzeba mieć to coś.... wstręt do pilota TV W tym roku to zdaje się mój ósmy wyjazd i tak będzie co roku do końca i jeden dzień... Cisza spokój woda las kajaki no i przede wszystkim LUDZIE :) pozdrowienia dla Zosi ,Kasi , Agnieszki i ich lepszych połówek :D no "dzieciaków",które rosną a raczej urosły jak na drożdżach :)
Janek - Kraków 29-04-2010-17:28
Od 25 lat przyjeżdżam w to piękne miejsce, a ponieważ liczę sobie 27 wiosen, to wychodzi na to , że jestem tam całe życie. :) w 2009 byłem po raz pierwszy jesienią i byłem w szoku, jak ładnie. PS dzisiaj się pakuję i jadę na długi weekend majowy. poszukam ładnej działki nad brdą - chciałbym kupić pozdrawiam wszystkich. Janek
Kasia - Ruda Śląska 25-04-2010-22:45
Swornegacie-raj na ziemi,wakacje 2008 i 2009 były super,piękne widoki,czysto,no i z dala od miejskiego hałasu,polecam na rodzinne wyjazdy!Pozdrawiam panią Małgosię i całą rodzinę -do zobaczenia wkrótce!
Yana - Moskwa 22-04-2010-12:09
Dzien dobry wszyscym! Trafilam na ten sajt wypadkowo. Spodobal sie. Hociaz zyje w Moscwie ale mam Polskie korzenia. Ojciec byl urodzony w Polsce. Babka i dziadek sa ze Swor. Czy mogl by ktos mnie pomuc znaliezc kogos z mojej rodziny o nazwisku Lohina ( dziadek - Lokhina Wladzimerz). Muj e-mail: nlokhina@ gmx.de Bede bardzo wdzieczna.
romek i ewa - WAŁBRZYCH  gg22-02-2010-12:57
CZEŚĆ,WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE ,RAZEM Z ŻONĄ WYBIERAMY SIĘ DO SWORNYCHGACI NA URLOP,KASZUBY W ROKU 2009 ZROBIŁY NA NAS OGROMNE WRAŻENIE MAM NADZIEJĘ ŻĘ 2010 BĘDZIE JESZCZE LEPSZY POD WZGLĘDEM UROKÓW I PIĘKNA TAMTEJSZEJ PRZYRODY.OBOJE LUBIMY BAWIĆ SIĘ PRZY MUZYCE DISCO POLOWEJ CIEKAWI NAS CZY JEST GDZIE TAM SIĘ ZABAWIĆ POTAŃCZYĆ I CZY JEST JAKAŚ FAJNA RESTAURACJA GDZIE JEST TANIO I SMACZNIE,DZIĘKI ZA WSZELKIE WPISY POZDRAWIAM
romek i ewa - WAŁBRZYCH 21-02-2010-9:51
W TYM ROKU JEDZIEMY POD KONIEC LIPCA DO SWORÓW MOŻE MAPISZECIE GDZIE WARTO IŚĆ GDZIE FAJNIE SPĘDZIĆ CZAS,NACZYTALIŚMY SIĘ O SWORNYCHGACIACH DUŻO DOBREGO DLATEGO PISZCIE A MY POCZYTAMY,POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH :>
Adam I Renia - Bystrzyca Klodzka 13-02-2010-16:51
Chociaz mieszkamy w Kolobrzegu zawsze chetnie tam przyjezdzamy chocby na pare dni wspomnienia niezapomniane pozdrowionka dla Ewy zAndrzejem O,W Wodnik, !! !! !! :P :P
ren - 31-01-2010-18:02
Najpiękniejsze miejsce na Ziemi - bez dwóch zdań :)
Misiek71 - Oborniki Śl. 04-03-2009-9:21
Na wakacjach byłem w Sworach.Było świetnie.Bardzo spokojnie,czysto a przede wszystkim zaskoczyła mnie uprzejmość ludzi.A co do widoków...trzeba przyjechać i samemu się przekonać.Ja na te wakacje znów odwiedze Swory.Gorąco polecam!!!
Jacek Szada-Borzyszkowski - Kaliska 23-12-2008-20:52
Pozdrowionka dla wszystkich!
Jestem z rodziny Szada-Borzyszkowskich.
Co przawda mam 12 lat ale już sporo wiem o tej pięknej miejscowości, ponieważ mój tato ma książkę z drzewem genealogicznym "Szadów"
Ludwik Filip Czech - Gdansk 18-12-2008-3:16
Czytam wpisy internautow i jestem zachwycony.Maja takie piekne wspomnienia a ja nigdy w tych okolicach nie bylem.Zawsze w wakacje jeno Majorka i Szeszele.W przyszlym roku oczekujcie mnie nad Brda.Jesli trafie.
Ola - Gliwice 07-10-2008-12:18
Swory i okolice są przepiękne to istny raj na ziemi przyjeżdżam tu z mężem od 10 ciu lat , a teraz z synkiem Jasiem który tak samo pokochał to miejsce jak my już nie mogę się doczekać lipca przyszłego roku